Frequently asked questions


Poniżej znajdziesz najczęściej zadawane pytania przez klientów Kancelarii Signi. Zapoznaj się z nimi.
  • Czym jest cesja wierzytelności?

    Cesja to przeniesienie wierzytelności (długu) przez dotychczasowego Wierzyciela na nabywcę. Dzieje się to na podstawie art. 509 KC i wiąże się z nabyciem przez nowego Wierzyciela uprawnień takich jak dochodzenie spłaty czy naliczanie odsetek. Nie generuje ona dodatkowych kosztów i nie wprowadza żadnych zmian do zawartej pierwotnie umowy, z wyjątkiem nowych danych do dokonywania płatności. W momencie nastąpienia cesji, otrzymują Państwo list informujący o zaistniałym fakcie.

  • Dlaczego kontaktuje się ze mną Kancelaria Signi skoro wierzycielem jest inny podmiot?

    Kancelaria Signi jest pełnomocnikiem aktualnego wierzyciela. Zajmuje się ona kompleksową obsługą Twojej sprawy na każdym etapie postępowania.

  • Jak mogę skontaktować się z Kancelarią Signi?

    Kancelaria Signi oferuje kilka możliwości kontaktu, szczegóły znajdziesz tutaj.

  • Jak wygląda rozmowa z Konsultantem? Jak się do niej przygotować?

    Kontaktując się z nami przygotuj numer sprawy lub PESEL – umożliwi nam to szybkie odnalezienie Twojego zobowiązania. Następnie przeprowadzimy weryfikację Twojej tożsamości poprzez potwierdzenie daty urodzenia lub innej danej.

    Jeżeli będziesz chciał/a skorzystać ze spłaty ratalnej możemy zapytać Cię o Twoją sytuację finansową i inne zobowiązania.

  • Czym jest ugoda?

    Ugoda jest porozumieniem regulującym warunki spłaty zawartym pomiędzy osobą zadłużoną   a wierzycielem.

    Jeżeli jesteś zainteresowana/y ustaleniem harmonogramu płatności skontaktuj się z nami. Wspólnie możemy ustalić wysokość rat dostosowaną do Twojej obecnej sytuacji finansowej oraz wybrać dogodny dla Ciebie termin ich płatności. Wywiązanie się z warunków ugody chroni Twoją sprawę przed przekazaniem jej na etap sądowo-egzekucyjny.

  • Czym jest Panel Klienta?

    Jest to platforma umożliwiająca wgląd do Twojej sprawy. Założenie konta pozwoli Ci na:

    – zapoznanie się ze szczegółami sprawy,

    – sprawdzenie aktualnego salda zadłużenia,

    – dokonanie płatności on-line,

    – aktualizację danych teleadresowych,

    – przesyłanie wiadomości za pomocą formularza.

    Zarejestruj się tutaj.

  • Czym jest BIG InfoMonitor i co się stanie, jeśli do niego zostanę wpisany?

    BIG InfoMonitor jest ogólnopolskim rejestrem dłużników. Zostają do niego wpisane osoby, które nie dokonują płatności swoich zobowiązań.

    Jeżeli  Twoja zaległość wynosi minimum 200 zł i upłynęło 30 dni od terminu płatności, wierzyciel, po wcześniejszym zawiadomieniu listem poleconym, ma możliwość dokonania wpisu. Przekazanie informacji do Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor może uniemożliwić lub utrudnić: uzyskanie kredytów i pożyczek, produktów i usług bankowych takich jak karty kredytowe czy limit debetowy na koncie, dokonywanie zakupów na raty, zawieranie umów cywilnoprawnych takich jak umowy najmu, podpisanie umowy na telefon komórkowy,  dostawy gazu, prądu i wiele innych usług.

  • Chcę skontaktować się w sprawie zmarłego członka rodziny. Co mam zrobić?

    Prześlij do nas kserokopię/skan aktu zgonu zobowiązanego:

    – na adres mailowy: kontakt@kancelaria-signi.pl,

    – lub pocztą tradycyjną.

    Jeżeli posiadasz dokumentacje potwierdzającą dziedziczenie lub odrzucenie spadku dołącz ją do e-maila/przesyłki. Jeśli nie posiadasz takiego dokumentu skorzystaj ze wzoru oświadczenia znajdziesz je tutaj.

    Po otrzymaniu w/w dokumentów będziemy mogli podjąć rozmowę dotyczącą sprawy.

  • Otrzymałem pismo z Kancelarii Signi zaadresowane do innej osoby. Co powinienem zrobić?

    W takiej sytuacji należy skontaktować się z Kancelarią Signi:

    – telefonicznie: (71) 756 77 60,

    – mailowo: kontakt@kancelaria-signi.pl,

    oraz wrzucić pismo do skrzynki ze zwrotami/oddać je na poczcie z odpowiednią adnotacją na kopercie.

    Pamiętaj – jeśli korespondencja nie jest skierowana do Ciebie, nie należy się z nią zapoznawać.

  • Otrzymuję SMS-y oraz telefony z Kancelarii Signi, mimo że nie mam u Państwa zadłużenia. Co powinienem zrobić?

    Skontaktuj się z nami, zweryfikujemy do jakiej sprawy mamy przypisany Twój numer. Jeżeli jest to pomyłka numer zostanie usunięty z naszej bazy.

  • Jak zarejestrować się w Panelu Klienta?

    Instrukcja rejestracji konta w Panelu Klienta znajduje się tutaj.

Ta strona wykorzystuje pliki cookie dla poprawnego dzialania serwisu. Możesz zablokować pliki cookie w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji

Nasza strona internetowa korzysta z technologii przechowującej i uzyskującej dostęp do informacji na Twoim komputerze bądź innym urządzeniu podłączonym do sieci (w szczególności z wykorzystaniem plików cookies) dotyczących Twojej aktywności w Internecie - są konieczne w celu zapewnienia funkcjonowania strony. Pliki cookies to niewielkie informacje tekstowe, wysyłane przez serwer i zapisywane po stronie urządzenia użytkownika (zazwyczaj na twardym dysku komputera). Przechowuje się w nich informacje, których strona może potrzebować, aby dostosować się do sposobów korzystania z niej przez użytkownika (np. zapamiętanie języka, w jakim ma być wyświetlana strona). Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce w każdej chwili, dzięki czemu nie będą zbierane takie informacje. Z uwagi jednak na funkcjonalny charakter tych plików, ograniczenie ich stosowania może jednak powodować, że niektóre części witryny nie będą wówczas działały.

Zamknij